2012. március 21., szerda

18.fejezet~Focimeccs

Sziasztok!
 Meghoztam az új részt. 
Nem lett valami hosszú, és izgalmas sem.
De majd megpróbálom minél izgalmasabbá tenni.
Előre is bocsi, hogy ha van benne helyesírási hiba.  
Nagy szépen köszönöm akik komiztam az előző részhez, nagyon jól esett. 
Remélem, hogy ezt is komizni fogjátok. Jó olvasást!
Puszii: Wiwii




~Liam~

Nem tudtam egy percre se, lehunyni a szemem. Csak Vanessát néztem, az utcáról beáramló fények segítségével. Gyönyörű volt, és Ő az enyém. Csak is az enyém, és senki másé. Ma este is nagyon jól elvoltunk. Végre láthattam újra. Már nem bírtam ki egyetlen percet sem nélküle. Sokat gondolkoztam még, mire végre elnyomott az álom.

                                                                            ***
Reggel arra ébredtem, hogy valaki le húzza rólam a takarót. Felnéztem, de nem láttam semmit. Miután megdörzsöltem a szemem láttam, hogy Vanessa állt előttem.
- Jó Reggel!- jött oda, és nyomott egy puszit az arcomra.
- Neked is!- mosolyogtam rá. Majd az ölembe húztam.
- Mit tervezel mára?- egy kicsit gondolkoztam, majd eszembe jutott.
- Lássuk csak..- gondolkoztam el-Tudom!- kérdőn nézett rám. Én csak megfogtam a kézét és a lépcsőn kezdtem lefelé húzni. Amikor leértünk a lépcsőn egy furcsa látvány fogadott. Louis. Éppen az asztalról ugrott le és azt kiabálta: -SUPERMAN! - persze hozta a formáját.
- Jó Reggelt neked is Louis. -erre csak bólintott egyet.
Már Harry, és Sarah is leérkezett a lépcsőn. Kézen fogva. Abban egyeztünk meg, hogy a lányokért jövünk majd délután. Elköszöntünk a lányoktól, majd a kocsiba szálltunk.
- Ez gyorsan ment.- mondtam Harrynek a szemöldökömet húzogatva.
- Igen Liam? Gyorsan? 2 hétig hozzám se szólt. -hát igen igaza van.

~Sarah~

Amikor este Harry lement a konyhába inni, és nem tudtam megállni, hogy ne szagoljak bele a pulcsija édes illatába. Annyira jó volt megint érezni. Lépteket hallottam. Gyorsan az ágy felé kezdtem szaladni. Mikor Harry hangját hallottam a hátam mögül.
- Szimatolunk, szimatolunk?
- Én csak..öö.. na mind egy.
Befeküdtünk az ágyba. Nagyon hiányzott a közelsége. Álmos voltam.
- Jó éjt Harry.- már alig volt fent valószínű, hogy Ő is fáradt lehetett.
- Jó éjt szimat.- én ezen csak elmosolyodtam.
                                                                       ***
Reggel arra ébredtem, hogy Harry engem néz.
- Olyan édesen alszol. - mondta miközben egy tincset tűrt el a szememből.
- Képzelem.
- Most mért vagy ilyen? Szerintem menjünk le.
- Szerintem is.

Megfogta a kezem, és lementünk. Nem tudtam, hogy Louis, hogy kerüli ide, de nem szándékoztam megkérdezni. Ami után a fiuk elmentek a szobámba mentünk. Elmeséltük egymásnak, hogy telt az esténk. Mindenkinek átlagosan, mivel nagyon fáradtak voltunk. Azt még mindig nem tudtam meg, hogy került ide Louis. Már vagy fél órája csak beszélgettünk. Mondtam a lányoknak, hogy menjenek készülődni. Úgy is tettek. Én gyorsan elmentem lefürödni. Egy kék ing, és egy rövid nadrág mellett döntöttem. Nagyon meleg volt. Most kivételesen nem szerettem volna a szobámban ülni, vagy tévézni egész nap. Kiszálltam a zuhany alól. Nagyon gyorsan elment az idő a készülődésemmel. Már 1 óra volt. Az mondták a fiuk, hogy 1-re jönnek. Lementem. Vanessa, és Kate már a nappaliban voltak. Ők is könnyebben öltöztek, mint én. Egyszer csak a kocsi hangjára lettünk figyelmesek. Megjöttek. Louis belépett az ajtón. Én felszaladtam a szobámba a telefonomért. Le jöttem a lépcsőn.

- Szimat hol van?- kérdezte Louis, de a lányok csak elmosolyodtak.
- Itt!- kiabáltam a háta mögül.   
- Akkor mehetünk?- kérdezte Liam, miközben átfonta az újait Vanessa kezén.
- Persze, de hova is megyünk? -kérdeztem, ás a bent álló fiukra tekintettem.
- A mi helyünkre. Mindenki ott lesz.- én bólintottam, majd az ajtó fele indultunk el.
Beszálltunk a kocsiba. Louis elkezdte énekelni, ami éppen a CD-n következett. A végén már mindenki énekelt. Nem tudom mért, de ha be szálltunk ebbe a kocsiba folyton éneklünk. Azt vettem észre, hogy megálltunk. Ki szálltunk a kocsiból. Én körbenéztem. Egy hatalmas nagy fűvel borított helyen találtam magam, mellette pedig egy focipálya állt . Nem tudom minek jöttünk ide.
- Teljesen rajongó mentes.- súgta nekem Harry.
Amikor Louis kivette a labdát a kocsiból, rájöttem.
- Focizzunk!- kiáltott fel.
- Lányok a fiúk ellen? -kérdeztem.
- Hát akkor semmi esélyetek nem lenne. -viccelődött Liam.
- Dehogynem. Én 3 évig fociztam.
- Akkor kezdjük.- mondta Harry.
Mivel Debby, és Emily is megérkeztek, Emily a kapuba állt be. Azt mondta, hogy jó kapus. A fiúk 1:0-ra vezettek. Bele kell húznunk. Már fél órája játszottunk, mint valami kisgyerekek. A végén a fiúk 6:4-re nyertek. Nem baj. Az mégis gáz lett volna, ha mi nyerünk. Mivel a fiúk hoztak piknik cuccot, így leterítettük a pokrócot, és beszélgetni kezdtünk.
- Oh tényleg majdnem elfelejtettem. Most, hogy így kibékültetek, el kéne kezdeni a próbákat.- mondta Liam miközben, Harryre és rám nézett.
Meg egyeztünk, hogy holnap reggel találkozunk a stúdióban. Nagyon jól elvoltunk, mikor a telefonom csörgése megzavarta a beszélgetést. Ránéztem a kijelzőre. Anya.
- Basszus! Elfelejtettem...
 Ruha:

4 megjegyzés:

  1. szia . :D biztatás két gondoltam irok egy komit . :D az összes részt elolvastam és nagy jol írsz . :)) szeretném megkérdezni hogy a történetedben hány éves sarah és vanessza . ? :P és hogy mikor lesz fennt a kövi rész . :D már várom ^^ szia .
    *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      Nagyon szépen köszönöm a komidat.
      Sarah:Majd most lesz valamikor 17.
      Vanessa:17.
      A kövi rész sztem majd holnap lesz fent.
      Puszii:Wiwii *-*

      Törlés
  2. szia:)nagyon várom a köviit:)tökre tetsziiik:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      Köszönöm! Igyekszem megírni.:D
      Puszii:Wiwii ^^

      Törlés