2012. március 11., vasárnap

16.fejezet ~ Megbocsájtok?!

Sziasztok!
Most csak annyit szeretnék kérni, hogy komizzatok. Nagyra értékelném. Így nem tudom, hogy min kéne változtatnom. Köszii
Jó olvasást minden kedves olvasómnak!
Puszii: Wiwii

 
Már 2 hét eltelt a mozis akció óta. Még most sem értem, hogy volt ilyenre képes. Nem tudok Harryről semmit. Nem is akarok. Vanessa vagy ezerszer bocsánatot kért tőlem, de nem az ő hibája. Erről az egészről csak is Caroline tehet. Gondolatmenetemet a telefonom csörgése zavarta meg. Megint ő az. Harry. Még csak reggel van, és már 30 nem fogadott Harrytől. Ha nem lenne itt velem Vanessa, és Kate tejesen összeroppantam volna. Csak ültem az ágyon és unatkoztam.Utálok unatkozni, mert akkor eszembe jut az a személy, aki a világon mindennél jobban hiányzik nekem.  Megint csörgött a telefonom. Szerencsére nem Harry volt az. Anya nevét láttam a kijelzőn.
- Szia anya. -szóltam bele a telefonba.
- Szia kicsim.Már vagy 10szer próbáltam hívni a telefonod, de folyton foglalt volt. Minden rendben?- kérdezte. Persze ő nem tudott semmiről. Még arról se, hogy egyel talán ismerem őt. Nem is akartam beszélni róla. El fogom felejteni, és ennyi.
- Persze. Mikkor jössz?
- Holnap.
- Oké. De most lemegyek reggelizni.
- Jól van kicsim. Szia.
- Szia. -letettem a telefont, és az ágyra dobtam.
Lementem a konyhába. Vanessa és Kate már ott ültek a bárpulton.
- Jó reggelt!- köszöntek egyszerre.
- Nektek is! Mizujs? -néztem érdeklődve barátnőimre.Nem szóltak semmit. -Louis?? Liam??-kérdeztem tőlük és közben szemöldökömet húzogattam.-Ki kezdi? -mivel már 2 hete csak a szobámban fekszem nem tudtam sok mindent.
- Jó kezdem én. -mondta Vanessa.
- Oké!
- Tudod azon az estén amikor.. a .. Harryvel..találkoztál. -bólintottam egyet jelezvén, hogy vágom miről beszél. - Liam elvitt egy nagyon romantikus helyre. Fogalmam sincs, hogy hol volt az csak vezetett, én meg követtem. Na az a lényeg, hogy már ugye egy ideje találkozgatunk, és megkérdezte, hogy ömm....Lennék-e a barátnője?- ennek nagyon örültem beleugrottam Vanessa nyakába, és úgy ugráltunk együtt, mint két bolha. - Azután úgy csókolt meg mint még soha. Persze, hogy igent mondtam neki. Azután hazavitt hozzájuk és ott aludtam. Azóta minden rendben van.
- Ennek örülök. - néztem rá miközben egy apró mosolyt is ejtettem felé. - Most te jössz. -mutattam rá Katere.
-  Összeismerkedtem vele. Nagyon jó fej, és helyes is. Kicsit őrült, de bejön. Egyszer meg akart csókolni, de én elszalasztottam. Mekkora hülye vagyok.
- Nem maradtál se semmiről szerintem, nem fogja feladni.
- Holnap is megyek vele randizni.
- Akkor meg??
- De te jól vagy? -kérdezte Vanessa.
- Élek.
- De most kérlek tudom, hogy nem szeretnél róla beszélni meg minden, de mi a barát nőim vagyunk nekünk elmondhatod.
- El szeretném felejteni.
- Oké, de csak mondd el, hogy mi történt. -tudtam, hogy addig fognak zaklatni ezzel ameddig el nem mondom nekik. Így hát egy sóhaj kíséretében belekezdtem. Elmeséltem mindent elejétől végéig. Alig tudtak valamit hozzászólni, csak tátott szájjal bámultam rám. A végét már szinte sírva meséltem.
- Elmegyünk vásárolni? -kérdezte Vanessa. - Meglátogatni Debby-t. -mosolyodott el.
- Akkor megyek, ha ez nem valami hülye összeesküvés Liammel.- mind a ketten felnevettek.
- Nem. Soha többet nem csinálok olyat.-mondta.
- Akkor felőlem mehetünk, csak előbb lezuhanyzok, és átöltözöm.

Fel mentem a szobámba lezuhanyozni. Mivel nagyon meleg volt, egy rövid nacit, egy laza pólóval vettem fel. Felhúztam a lábamra  a fekete converse cipőm, és egy napszemüveget tettem a fejemre. Fogat mostam, majd lap egyenesre ki egyenesítettem a hajam. Valamilyen csoda folytán eszembe jutott a dal. Az a dal amit Harryvel, Liammel és Vanessával éneklek. Nem én ezt nem tudom meg csinálni. Szerintem, már nem is foglalkoznak ezzel a számmal... Le siettem Vanessához, és Katehoz.

- Akkor mehetünk? -kérdeztem.
- Menyünk.
- Pláza ? -kérdezte Kate. Ő még nem nagyon ismerte a környéket. Egyetértően bólogattunk.
- Ott dolgozik az egyik barátnőnk.
- Értem. És messze van innen?
- Nem 20 perc gyalog.
- Akkor jó.
- Lusta. -vágtam rá.
- Mintha te nem lennél az. -morogta Vanessa.
- Ebben van valami.- erre csak egy büszke vigyort ejtett arcán.

Beértünk a plázába. Nagyon sokan voltak. Bementünk abba a boltba ahol Debby dolgozik, gondoltuk meglepjük. Meg is lepődött.
- Sziasztok. Hát ti?- kérdezte.
- Szia. Gondoltuk eljövünk hozzád.
Megfordultam, és éppen a One Direction vásárolgatott mögöttem.
- Vanessa nézd nem akarok.. -folytattam volna, de barátnőm hátra húzott és belökött volna az öltözőbe, de Harry észrevett.
- Sarah! -kiabálta oda nekem, de én rá se figyeltem. Odasúgtam Vanessának, hogy megyek.
- Megyek veled.
- Nem kell maradj itt nyugodtan.
- De menni szeretnék.
- Jó.
Elköszöntünk Debbytől, elindultuk kifele.
- Sarah. Kérlek várj. -jött utánam Harry.
- Harry hagy már békén.
- Hallgass meg. -kérlelt, de én nem hagytam magam.
- Nem vagyok rád kíváncsi. Felejts el.-azzal kirohantam a boltból. Vanessa, és Kate utánam jöttek.
- Sarah várj! -hallottam meg Vanessa hangját.

Megálltunk enni aztán haza indultunk. Egész úton Harry járt a fejembe. Ezek után szerintem nem is fog próbálkozni, csak egy baj van, hogy szeretem. Szíven szerint meghallgattam volna, de az nem helyes. El fogom felejteni és egy álomnak tekintem ezt az egészet. Egy rossz álomnak.

Hazaértünk. Egyből a tv elé vetettük magunkat. Gondolkodtunk, hogy mit csináljunk, és arra jutottunk, hogy megnézünk egy filmet. Bevallom nem volt valami izgalmas, de Vanessáéknak tetszett és ez a lényeg. Mire vége lett az 1 és fél órás fimnek, nagyon megéheztem. Kimentem a konyhába, és csináltam magamnak szendvicset. A lányok még mindig a tv előtt ültek, ezért úgy döntöttem, hogy az ételt a nappaliban fogyasztom el. Miután befejeztem a szendvicsem majszolását, Kate-nek volt egy olyan ötlete, hogy elmehetnénk bulizni valahova. Bevallom nem voltam bulizós hangulatomban, de ha ők el akarnak menni akkor oké. Megyek velük. Legalább egy kicsit elterelődnek a gondolataim Harryről.

- Mikor akartok indulni? -kérdeztem.
- Nem tudom. De szerintem el kellene kezdeni készülődni.- mondta Vanessa mire én rábólintottam, és felmentem a szobámba. A lányok követték a példámat, és jöttek utánam.
- Szerintem készüljünk együtt.-javasolta Kate.
- Nekem megfelel. -válaszoltam neki.
- Nekem is. -értett egyet Vanessa is.

Amikor beértünk a szobámba a gardróbom mellé vetettük magunkat. Én egy szürke kisestélyi mellet döntöttem. Vanessa egy krém színű ugyan csak kisestélyit választott.Kate ruhája pedig fekete volt. Miután végeztünk az öltözködéssel jöhetett a haj. Én mindig kivasalt hajjal járok mindenhova. Most is ez mellett döntöttem. Vanessa begöndörítette a haját. Kate nem csinált vele semmit. Egy hajmosás után megszárította és úgy hagyta. Mindenki elvégezte még a vég simításokat, és elindultunk.

                                                                         ***
Bejárat előtt álltunk. Több, mint 30 fotós ott állhatott. Fogalmam sincs, hogy mért. Beljebb mentünk. Azt mondtam a lányoknak, hogy várjanak meg, én pedig hozok valamit inni. De amikor oda mentem a pulthoz, nagyon meglepődtem. Harry állt ott. Mellesleg full részegen.
- Sarah? -lépett oda hozzám, de belém kapaszkodva, mert anélkül nem állt volna meg a saját lábán. - Sarah. Nagyon gyönyörű vagy.
- Te meg nagyon részeg.
- Dehogyis vagyok részeg. Csak egy kicsit ittam.-abban a pillanatban megszólalt a telefonom.
- Haló? -szóltam bele.
- Szia. -hallottam meg Liam hangját a telefonból. -Harry eltűnt.- nem akartam neki szólni, hogy itt van mert kíváncsi voltam, hogy mit tud. - Tudod amikor meglátott a plázában. Te nem akartál vele beszélni, és nagyon maga alatt volt. Mindenkit elküldött melegebb éghajlatra, és utána elment.
- Itt van. Itt mellettem.
- Hú akkor jó.
- Haza viszem Harryt hozzánk és majd felhívlak, hogy mikor gyere érte jó? -kérdeztem vissza.
- Oké. Szia.

Körbenéztem, de sehol sem találtam a lányokat. Harry ott esedezett nekem, hogy bocsássak meg neki. Én csak annyit mondtam, hogy megbeszéljük. Mivel nem tudtam elérni senkit elindultam haza egy részeg Harryvel az oldalamon.Hátul mentünk ki nehogy észre vegyenek a fotósok. Nem volt valami kellemes egy részeg embert szinte cipelni, fél órán keresztül. Végre megérkeztünk.
- Harry. Te azonnal el mész fürdeni utána pedig lefekszel.
- Akkor, ha megbocsájtasz..-neki még most is ez jár a fejében.
- Oké megbocsájtok. -mondtam, de remélve, hogy holnap nem fog emlékezni semmire.
 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Csak most találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik.
    Végigolvastam az eddigieket, és már nagyon várom a következőt!! =)
    Siess! :D

    VálaszTörlés
  2. Sziaa.:D
    Köszönöm!
    És a komidat is köszönöm szépen. Most fogom majd felrakni a kövit.:)
    Puszii: Wiwii

    VálaszTörlés