2012. április 6., péntek

20.fejezet ~ Stúdió látogatás /1.rész/

Sziasztok!
Hát elérkeztünk a 20.fejezethez is.
Bocsi, hogy mostanában ritkán hozok frisst..
De nem volt jó a netem.
Igyekszem most már összekapni magam.
Azért is bocsi, hogy ilyen rövid lett, de gyorsan
írtam valamit, hogy ne kelljen ennyit várnotok.
Köszönöm azoknak akik írnak komit. Nagyon jól esnek.
Nem húzom az időt.Itt a rész!
Olvassátok, és komikat még mindig kérek..:D
Jó olvasást!!
Puszii: Wiwii

Amikor megláttam ledermedtem, de szerencsére még időben kapcsoltam, és elbújtam az ajtó mögé. Tehát akkor itt dolgozik. Rápillantottam Harryre aki megértően visszapillantott. Gyorsan becsuktuk az ajtót, hogy anya még véletlenül se vegyen észre. Viszont én észrevettem, hogy egy pasassal beszélget, aki megjegyzem, elég ismerősnek tűnt. Az a mosoly ami anya arcára kiült.. Rég óta nem láttam ilyen őszinte vigyort az arcán. Az óta nem láttam mióta apa meghalt. Csak nem?? Gondolatmenetemből egy nagyon ismerős hang zökkentett ki.

- Sarah?? Hát te meg?? Itt??
- Szia Amber. -mondtam unottan, de mégis meglepetten. Vártam, hogy mikor köt belém. Amber a régi sulimba volt az osztálytársam. Sose hagyta, hogy valakinek jobb cuccai legyenek nála. Én mindig is szerettem egyedien öltözködni, és ezért engem nagyon is utált. Mit kereshet itt? Emlékszem, hogy a suliba Ő nyerte meg a ti mit tudot. Talán énekelni jött?? Nagyon is szerettem vele vitatkozni, de mindig is úgy tett mintha nagyon kedvelne, de ez egyel talán nem így van. Sőt gyűlöl, és én is őt . Elvette tőlem azt az embert aki nagyon fontos volt számomra, de ha így átpártolt Amber oldalára, neki talán nem is voltan olyan fontos.

- Sarah, Sarah!! -legyintette meg a kezét Louis előttem. Felnéztem, de már Amber nem volt ott. Körbetekintettem. Éppen Harry-t ölelgette, amit én nem nagyon vettem jó néven, de ahogy elnéztem Harry se. Próbálta levakarni magáról, de Ő csak ölelgette..
- Vigyázz vele. -halottam meg Liam hangját, aki csak felvont szemöldökkel figyelte Amber kis bemutatkozását. Tudtam, ha megtudja, hogy együtt vagyunk Harry-vel, akkor őt is el fogja venni tőlem. De azt már nem fogom hagyni. Harryt nem.
- Elmegyek forrócsokit venni. -mondtam Liaméknek, majd sarjon fordultam. Nem voltan kíváncsi Amerrre, és arra sem, hogy mászik rá Harryre. Biztos voltam benne, hogy itt volt valahogy egy automata. A suliban minden reggel ittam egy forrócsokit, valahogy megnyugtat. Előkotorásztam a pénzt a zsebemből, és belecsúsztattam a gépbe.

- Sarah!- hallottam megy magam mögül Harry édes hangját. Gyorsan oda futott. - Én nem akartam..
- Tudom Harry. Ismerem Ambert. Mindig mindent, és mindenkit meg akar szerezni magának. De téged nem engedlek, te az enyém vagy. -Harry egy arpó sóhajtott, majd megcsókolt. Csókja most is olyan szenvedélyes volt, mint szokott. 
   
                                                                       


2 megjegyzés:

  1. Szia :) Tetszik a bejegyzés...van egy meglepim :) Nézz be ide: http://butawakedreaming.blogspot.com/2012/04/dij.html#comment-form Xoxoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia. Köszönöm. És a díjat is. :D
      Puszii: Wiwii

      Törlés