2012. április 10., kedd

Díj

Sziasztok! El sem hiszem, hogy ez már a 3.díjam. Nagyon szépen köszönöm Angelnek ! :)



Szabályok : 
1. Tedd ki a blogodra a képet. (megvan)
2. Említsd meg annak a jómadárnak a nevét, akitől kaptad. (megvan)
3.Küldd tovább minimum három, kizárólag One Direction fanfictionos blognak.  (megvan)
4. Írj magadról pár infót ami 1D-vel kapcsolatos (pl.:hol és hogyan ismerted meg őket, ki(k) a kedvence(i)d , és miért stb. ) (megvan)
5. Akiknek tovább küldöd , hagyj megjegyzést a blogjukon , hogy tudják mi vár rájuk. (megvolt)


Én a One Directiont a tv-ben hallottam meg először, már ott nagyon megtetszettek. Felírtam egy papírra a nevüket, és rákerestem a neten. Azóta imádom Őket. Én mind az 5 fiút ugyan úgy  szeretem, de ha ki kéne emelni közülük egyet akkor Harry. Nagyon helyes feje van, és egyszerűen imádom.


Akiknek tovább küldöm:
Wywykee
Alexa L. Wozde
Dalmii

Még egyszer nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése