2012. április 22., vasárnap

22.fejezet ~ Mindenre megkaptam a magyarázatot

Sziasztok. !
Meg is hoztam a fejezetet.
Nagyon nincs ehhez semmi hozzáfűzni valóm, csak, hogy komizzátok. :) És még szeretném itt is megköszönni nektek, hogy annyi komit kaptam az
 előző részhez. Remélem ez most se lesz másképp.









Kibontottam a kis csomagomat. Amikor megláttam a tartalmát megint elkapott a sírógörcs. Egyszerűen nem tudtam hova tenni a dolgokat. Persze, hogy aki küldte az nem más volt, mint Harry. Egy levél és egy doboz volt becsomagolva. Kinyitottam a kis dobozkát. Kivettem belőle a nyakláncot. Jó alaposan szemügyre vettem. A nyakláncomat még a kezembe tartottam, és a levelet pedig kivettem a borítékból. Olvasni kezdtem. Persze először magamban, mert sírás nélkül biztos nem tudtam volna végigolvasni az egészet.



A hirtelen jött szerelmet lehet a legnehezebben elfelejteni. Én is így vagyok ezzel. Egyszerűen nem tudlak elfelejteni. Egy félreértéstől nem engedem, hogy tönkremenjen a kapcsolatunk. Mióta te vagy nekem, azóta felkelni is van kedvem. Nem akarlak elveszíteni. Tudom, hogy milyen makacs vagy, és azt is tudom, hogy ha tegnap átmentem volna, nem hallgatnál meg, és becsaptad volna az orrom előtt az ajtót. Remélem, hogy most beengedsz, mert nincs kedvem haza sétálni egyedül, és meg szeretném beszélni veled a tegnap történteket. 


Hátranéztem. Odaszaladtam az erkélyajtóhoz és kinyitottam. Harry állt előttem. Megbánóan nézett. Én nem is gondolkoztam tovább. Karjaimat nyaka köré fontam, és megcsókoltam.
- Kérlek bocsáss meg.. -mondta Harry amikor elváltak ajkaink. Én csak bólintottam. Nem értettem, hogy jutott fel az erkélyre. Ezt Harry is észrevette, hogy ezen gondolkozok. - Ne kérdezd. - erre csak egy mosollyal feleltem.
- Gyere be. -mondtam neki, jelezvén, hogy majd bent megbeszéljük a dolgokat. Bementünk, és anyuékat kitessékeltem a szobából. Leültünk az ágyra. A kezét még mindig fogtam. Nem akartam elengedni.

- Akkor, kezdem az elejéről. Amikor a stúdióban találkoztunk Amberrel, tett egy ajánlatot nekem. Azt mondta, hogy az apja egy nagyon ismert ember és, hogy meg szeretne ismerni a bandát. És akár egy szerződét is kötni velünk. Persze, hogy jól hangzott az ötlet, de azt mondta, hogy akkor menjek oda amikor Ő hív, vagy különben nem lesz semmi ebből az egészből. Itt voltam veled. Nem akartam elmenni, de muszáj volt megtennem a bandáért. Amikor elköszöntem tőle egyszerűen elkezdett ölelgetni, mint a stúdióban.- figyelmesen hallgattam végig.
- Bocsáss meg nem kellett volna úgy neked esnem. Csak egyszerűen annyira, ideges lettem amikor megláttalak Amberrel. Mindig is ártani akart nekem, és csak egyszer jött neki össze, de az már a múlté..- magyaráztam Harrynek. Nem volt kedvem Davidról beszélni.
- Elmondod, hogy mivel tudott nekem ártani? -kérdezte reménykedve. Nem akartam, hogy azt higgye nem bízok meg benne ezért úgy döntöttem, hogy elmondom neki.
- Hát még régen történt. Svédországba laktunk, és megismerkedtem egy aranyos sráccal. Vagyis akkor azt hittem. Nagyon jól megvoltunk, és hát összejöttünk. De amikor észrevettem, hogy sokkal többet van Amberrel, mint velem ( egyébként Amber akkor a legjobb barátnőm volt) szakítottam vele. Amikor láttam őket kézen fogva sétálni az  iskola udvarán, el sem tudom mondani, hogy mi volt bennem akkor. Amber azóta a legnagyobb ellenségem. -láttam Harryn, hogy megsajnál. Pont ezt nem akartam a sajnálatot. Nem akartam sajnáltatni magamat az emberekkel.

- Most már értem, hogy mért akadtál úgy ki tegnap. És meg is értelek. Menjünk el egy kicsit sétálni a parkba. Persze, ha van kedved.
- Hogy ne lenne. Persze, hogy van. Csak várj meg amíg felöltözök.- Harry bólintott, majd kiment a szobából. Be mentem a fürdőbe. Bevittem egy cső szárú nadrágot, egy pántos felsővel. A hajamat kivasaltam. Gyorsan belebújtam az öltözékembe. A nyakláncot amit Harrytól kaptam a nyakamba tettem. Gyorsan leszáguldottam a lépcsőn.


31 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik :) csak így továb.. ja, és hamar folytit ;) (de csak amint tudod)

    VálaszTörlés
  2. szia nekem nagyon tetszik mind ! mikor lesz folyti??

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen mindegyikőtöknek. :d
    Nagyon aranyosak vagytok. :)
    És hamarossan kövii. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók most olvastam el az egészet :D
    Siess a kövivel nagyon várom :)

    VálaszTörlés
  5. fanfictiongirl2012. május 1. 1:13

    drága írónő, csodálatosan írsz és nagyon szeretnék már olvasni tőled egy 23. fejit:DDD
    puszi: egy olvasód

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett siess !!! :)

    VálaszTörlés
  7. Tecetös siess ! :D

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm. Nagyon jól esnek amiket írtok és ígérem , hogy most már tényleg hozom a fejit. :)) És akkor holnap kövii. *-*

    VálaszTörlés
  9. Nm ! már nagyon várom a kövit !! :D

    VálaszTörlés
  10. Jöhetne már a következő! :)

    VálaszTörlés
  11. ez valami fergeteges lett,nagyon tetszik imádoom!
    jöhet a következő fejezet ;) puszika xoxo

    VálaszTörlés
  12. Mikor lesz kövi ?? :O

    VálaszTörlés
  13. siess mert nagyon jó..:D mikor lesz kövi..?

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jóóó.
    Siess a köviveeel..
    Mikorlesz kövii.? :D

    VálaszTörlés
  15. mikor lesz a kövi

    VálaszTörlés
  16. Azta nagyon jók amiket írsz. Most olvastam el az egészet. De már nagyon várom a következőt :)

    VálaszTörlés
  17. nagyon jó mikor lesz kövi??

    VálaszTörlés
  18. Sziasztook.!
    Nagyon szépen köszönöm még 1szer a komikat. :D
    Bocsii tényleg, hogy nem hoztam részt, de mostanában nagyon nem is volt időm írni..még most neki állok.:)
    Remélem, hogy még ma fel tudom tenni.
    Puszii: Wiwii :))

    VálaszTörlés
  19. Szia! Nagyon jó lett!! Nem tudsz Niall-nek egy kis több szerepet adni? Vagy nem tudsz egy blogot ami Niall-ről szól?
    Előre is köszi!! :)

    VálaszTörlés
  20. fenn van már a második rész?! mert nem találom!!! :))
    De amugy nagyon jó az egész :DD

    VálaszTörlés
  21. mikor jön már a kövi rész?? már olyan rég nem tettél részt!

    VálaszTörlés
  22. mikor lesz kövi réééész ?????????????????????????

    VálaszTörlés
  23. ezt én is kérdem! még egyszer!!!

    VálaszTörlés
  24. halii.:D
    nekem is nagyon tetszik:)
    ugye folytatod?OO

    VálaszTörlés
  25. lécci folytasd mááár! mert ha ennyi ideig nem teszel rész senki sem foglya olvasni tovább mert ennyit nem lehet már kibírni!!!!!!!

    VálaszTörlés
  26. Nagyon tetszik imáádom!! Gyorsan kövit!! ;)

    VálaszTörlés
  27. Mikir lesz kövi rész???????????

    VálaszTörlés