2012. február 20., hétfő

10.fejezet

Sziasztok!!
Már 2000 látogató..:DD köszönöm.:)♥




/Zayn/
Miután Harryék elmentek a partra, én Debbyvel elmentünk sétálni. Az utat nagyon csendesen tettük meg. Nem tudom, de már az első perctől kezdve kerestem Debby társaságát. Meg akarom ismerni közelebbről, és meg többet megtudni róla. Amikor vele aludtam, én is meglepődtem magamon, de úgy aludtunk el, hogy közbe átkaroltam. De nem ellenezte és ez jó pontnak számít. Gondolom. Debby nagyon titokzatos, és csendes lány, vagy csak velem viselkedik így? Annyira bele merültem a gondolataimba, hogy nem is tudtam hova megyek, csak mentem előre.

- És hova megyünk? -kérdezte Debby megtörvén a csendet.
- Meg mondanám, ha tudnám. -nevettem fel, mire ő is nevetni kezdett.- Nekem itt is tökéletes. -mutattam rá az egyik gyönyörű szépen ápolt parkra.
- Nekem is.
Odamentünk a parkhoz és leültünk egy szökőkút szélére. Nagyon szép volt a látvány. Gyakrabban is jöhetnénk ide.
- Ez nagyon szép. Voltál már itt??
- Nem. De nem is tudom, hogy hagyhattam ki. Mondjuk mostanság elég sok volt a munka, és alig volt pár óra szabadidőnk.
- Hallottam, hogy terveztek egy újabb turnét. Az mikor lesz?
- Nem tudjuk. Valószínű, hogy 1-2 hét. -erre csak Debby egy szomorú fejet vágott.
- Hiányozni fogok?-kérdeztem tőle a szemöldökömet húzogatva.
- Talán.
- Mi az, hogy talán?
- Akkor igen. Ez így megfelel ?
- Sokkal jobb.
Még nagyon sokat beszélgettünk, és megtudtam róla mindent amit tudni akartam. A beszélgetéssel,  megy az evéssel. Mert közbe mentünk a meki-be eszméletlenül elment az idő. Bezzeg ilyenkor a mutató csak úgy száguld körbe-körbe. 5 órát mutatott ezért elindultunk Sarahék háza felé.

/Harry/
Nagyon jól éreztem magam Sarahval. Kár,hogy nem tarthatott öröké. Egyszer mindennek vége kell, hog y legyen. Nálunk is most jött el ez a pillanat. Muszáj volt ki menni a vízből, bármennyire is nem akartuk ezt a műveletet elvégezni. Haza felé a kocsiban énekeltük pár számot. Én csak a lányokat figyeltem, hogy milyen jó hangjuk van. Jó néhol kicsit havim volt, de ezen lehetne javítani.
- Ti énekeltek valahol ? -néztem Sarahra.
- Ja. Max a fürdőbe zuhanyzás közben.- mondta kicsit elviccelve a gondot Sarah.
- De most komolyan. Nincs rossz hangotok.
- Ha még jó hangunk is lenne...
- Ami van. -vágtam bele Vanessa mondatába.
- Mire mennénk vele?!
- Sokra.-Liam is mellém állt.

/Sarah/
Igazából egyszer jelentkeztünk Vanessával az iskolai Ki mit tudra, csak elfelejtettük megtanulni rendesen a szöveget, és leégtünk az egész iskola előtt. És ha ez még nem lett volna elég, én elkezdtem magunkat kimenteni a helyzetből, de közbe Vanessának is eszébe jutott. Egyszerre kezdtünk el énekelni, két különböző részt. Ránéztem Vanessára jelezvén, hogy meg ne, említse a dolgot. Persze ő azonnal vette a lapot, és rábólintott. Az volt életem legcikisebb pillanata.
Soha nem beszéltünk róla senkinek,  mert ő ki költözött Angliába, én meg átmentem egy másik suliba. Láttam, hogy Harry nagyon komolyan érdekli ez az éneklés téma, de én azóta a perc óta már csak a fürdőbe éneklek.
- Csak egy demó. Kérlek.-kérlelt Harry, de én nem adtam meg magam olyan könnyen. Csak amikor már vagy huszadjára kérte, beadtam a derekam. Annyira meggyőzőek tudnak lenni azok a szemek..
- Jó. Akkor holnap reggel, kimegyünk a barátnőd elé, és utána irány a stúdió.-nem lehet igaz, hogy Harry tényleg el olvasta az üzeneteimet.
- Nem holnap jön, majd csak holnap után. -javítottam ki Harry-t.
- Niall-nek és Loui-nak amúgy sincs még barátnője.-mondta Harry.
- Mért neked van?-néztem rá kérdőn, mire ő a tarkóját kezdte vakargatni.
- Talán..van... Ha te is úgy gondolod.. -én erre csak egy mosolyt küldtem.
A házunk elé le parkoltunk.
 - Akkor holnap találkozunk.-mondta Harry és nyomott egy puszit az arcomra, és átölelt-
Megvártam ameddig Vanessa is elbúcsúzik Liam-től, majd bementünk. Persze egyből a szobám felé mentünk kibeszélni a napunkat. Amikor hirtelen Debby lépett be, és így már 3-man fojtattuk.

                                                                        ***
Reggel a telefonom csörgésére keltem ami vagy 5 méterrel az ágyam mellett heverészett a földön.
- Megyek már. -beszéltem a telefonomnak.
- Igen? -szóltam bele a telefonomba.
- Jó Reggelt ! -hallottam meg Harry hangját a fonal túlsó feléből.
- Jó Reggelt ! Mért hívsz fel hajnalba?
- Drágám már dél van. Ja és nagyon fontos ügyben hívlak.
- Mond gyorsan.
- Beszéltünk a menedzserünkkel és azt mondta, hogy meghallgatna kiteket, és ha jók vagytok akár jöhetnétek velünk turnézni is.
Amikor ezt Harry elmondta egyből el szállt az álom a szememből. Ez lehetetlen mi erre még nem állunk készen.
- Harry. Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne.
- Jó. Akkor ma délután ott vagyunk.
Hallottam a háttérből: A répát, a répát ne felejtsd el.
- A barátnőd szereti a répát?
- Honnan tudjam. Biztos.
- Jó akkor ma délután. Legyetek készen.
Gyorsan lerohantam a nappaliba elújságolni a hírt. Vanessa nagyon örült neki, ha másért nem azért mert legalább ma is találkozhatott Liam-el. Fogalmam se volt, hogy örüljek-e vagy sírjak. De nem volt sok ídöm így felmentem az emeletre, és választottam valami egyszerű ruhát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése