2012. február 14., kedd

8.fejezet

Reggel már a többiek fent voltak, de én még aludtam. Amikor lementem Vanessa már csinálta a reggelit, de nem sok sikerrel Liam folyton követte minden lépését, bár ahogy elnéztem Vanessát nem igen zavarta a dolog.
- Jó Reggelt Kicsim! -mondta Harry. -majd megcsókolt.
- Neked is Jó Reggelt!
- Tegnap hamar elaludtál.
- Igen. Nagyon lefárasztottatok.
- Na és ma mit akarsz csinálni ?
- Le mehetnénk a partra.
- Oké! Ismerek egy jó helyet, ahol a rajongok nem fognak zavarni.
- Az úgy tökéletes lesz.
Majd oda mentem Zayn-hez megkérdezni, hogy jönnek- e a partra, de nem akartak. Liam-hez is odamentem.
- Szia!
- Szia! Nem akartok Vanessával lejönni a tengerpartra?
- Nem tudom, majd megkérdezem Vanessát.
- És mit csináltatok tegnap este? Hallottam, hogy vagy 50 -szer le fel járkáltatok.
- Semmi különöset. Nem tudtunk elaludni, és lementünk enni és Vanessa elvett egy olyan képet amikor kb 5 éves voltam, és nem akarta visszaadni ezért elkezdtem kergetni. -mosolyodott el Liam.
- Ja értem. És hol az a kép?
- Elraktam! Visszamegyek Vanessá-hoz olyan aranyos amikor mérgelődik. -erre szinte az egész arca piros lett.
- Szegény csaj. Kikészíted! -csak ennyit mondtam majd visszamentem Harry-hez.

- Na? Mit mondtak?
- Zaynék nem jönnek. Liamék meg még nem tudom.
- Mikor indulunk?
- Reggeli után. -mondtam Harry-nek majd egy puszit adtam az arcára.
Mivel még nem volt kész a reggeli, és ha én odamennék csak rontanák a helyzeten, felmentem és megnéztem a facebookom. Láttam, hogy a Svédországi barátnőm írt.

Kate Bertin :
Sziia! Nagyon hiányzol már. Mindenki hiányol itt és sose vagy fenn ezért inkább gondoltam irok neked, hátha egyszer megnézed ez a nyavalyás facebookot. Annyi minden történt velem közte az is, hogy szakítottunk Philp-el.:S Na és veled mi van? nem tudlak elérni..:SS

Sarah Parker :
Sziia.. igen mostanában kicsit zsúfolt napjaim vannak...

E-közbe Kate feljött így folytattuk a beszélgetést.

Nagyon sajnálom, hogy szakítottatok...:S Kár, hogy most nem lehetek ott veled..
Kate Bertin:
Túlélem.. valahogy..://De most beszéljünk rólad. Megismerkedtél már valakivel?
Sarah Parker:
Igazából..Igen.. Harry-nek hívják és nagyon rendes srác. Már többször is megcsókolt és ma is vele aludtam.. :D nagyon megkedveltem, de félek , hogy ő nem így érez.... :/
Kate Bertin:
Harry?? :D Nyugi minden rendben lesz... de azért kell veled sürgősen beszélnem mert... hát.... nem-e lenne nagy gond, ha  odaköltöznék hozzátok pár napra?? Tudom, hogy sokat kérek, de már meg van a jegy..

Sarah Parker:

Te most viccelsz persze, hogy ide költözhetsz!!! :DD Anyu úgy se lesz itt legalább még két hónapig...miatta utaztunk ide... és mégis.. én itt vagyok ő meg fogalmam sincs, hogy hol van....:D

De mikor jösz??
Kate Bertin:
1 hét.. de akkor tényleg nem baj??

Sarah Parker:
Nem dehogy is.:D Gyere nyugodtan...

- Sara lejönnél egy kicsit? -kiabál fel Liam.
- Persze, megyek!

Bocsi most mennem kell... majd még beszélünk.. Sziia puszii vigyáz magadra!

- Igen? Mond!
- Vanessa elment telefonálni és addig rám hagyta a palacsinta sütést..
- Úr Isten! Add ide!
- De várj most egész jól megy.

Liam nem akarta odaadni a sütőt és kivettem a kezéből ami nem úgy sült el ahogy akartam. A palacsinta kirepült és a csilláron landolt..

- Látod mondtam, hogy add oda..
- Igen?
Nem vagyok csikis, de Liam nagyon jól tud csikizni, és majd meg haltam a nevetéstől.
- Liam hagyd abba! -parancsoltam rá.
- Jól van.
Majd el engedte a derekam és abbahagyta a csikizést..

HARRY:

 Kimentem a folyosóra, de Sarah nem volt sehol. Ezért bekopogtam a szobájába. Hallottam valami sikongatásokat lentről, de biztos Liam és Vanessa voltak azok.

Kopogtam hármat, de nem nyitott ajtót, ezért bementem. Láttam, hogy a laptopja fel van nyitva, de ő sehol se volt. Már épp indultam kifele mikor jelzett a készülék, hogy levele jött. Tudom, hogy nem szép dolog de nem tudtam ellenállni. Facebookon volt, és valami Kate- val beszélt. Meg láttam a nevemet és muszáj volt elolvasnom, hogy mit írt rólam......



2 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Áh nagyon tetszett. A palacsintás rész. :D Kíváncsi vagyok már a találkozásra a többiekkel :D Na siess a kövivel !
    Puszi : Wiwike :) <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó fejezet lett!:))
    Kb fél órája találtam rá a blogra és nagyon tetszik!:) Annyi idő alatt el si olvastam, haha!:DDDD
    Harry, a kis sunyi!;D Először azt hittem, hogy majd lemegy és félreérti a Sarah-liam párost:D De nem!;)
    Siess a következővel!;D És ne aggódj, érdemes írnod!:))
    xxx

    VálaszTörlés