2012. február 10., péntek

5. fejezet

Sziasztok! Mos úgy döntöttem hozom az 5.-et, de friss csak akkor lesz ha legalább van 3 komi.
Hajrá :D Jó olvasást !
Puszii: Wiwii

 /Sarah/
- Mehetünk? -kérdezte Harry.
- Persze. Amikor ezt kimondtam, megfogta a kezemet és úgy mentünk ki a kocsiig. Búcsúzáskép rákacsintottam a barátnőmre.
- Nah, és hova megyünk ?
- Fogalmam sincs. Hova szeretnél menni??
- Mivel úgy rángattak ki az ágyból elég éhes vagyok.
- Én is. Melyik étterembe menjünk?
- Hát... én most inkább Mcdonaldsba mennék.
Láttam Harry arcán, hogy nagyon meglepődött.
- Huu.. Akár hányszor randiztam valakivel, mindig étterembe kellett vinni. Hidd el én se vagyok oda a puccos helyekért.
- Akkor ez most egy randi? -vontam kérdőre Harryt.
- Mért is ne??
Elmosolyodtam. Éreztem, hogy pirulok, ezért inkább kifelé nézegettem az ablakon.
                                                                                ***
Kikértük az ennivalót, majd helyet foglaltunk a leghátsó asztalnál. De még így is oda jött egy két rajongó. Elég idegesítő volt, de kibírtam. Amikor már végre elkezdhettünk enni, Harry folyton a szemembe nézett, én pedig nem merem bele nézni. Csakhogy egyszer muszáj volt. Belenéztem a szemébe és magával ragadott. Szerencsére megcsörrent a telefonja. Amennyit hallottam a beszélgetésből, az annyi volt, hogy a mi házunk címét adta meg neki.
- Mért mondtad el a házunk címét? -nagyon kíváncsi voltam a válaszára.

- Csak mert Liam hívott: hog hol vagyok, mert el kellene menni érte. A haverjánál volt, és mondtam neki, hogy menjen oda hozzátok. Majd ott leszünk mi is.
- Szegény gyerek.
- Mért?
- Vanessa ki fogja készíteni.
- ÁÁ.. Túléli..
- Majd meglátjuk..

/Vanessa/

Valaki csöngetett. Meg is lepődtem, mert ha Sarah ért volna haza akkor ez a " kisebb városnézés" ahogy Harry fogalmazott nem is sikerült olyan jól. Hiszen ez az ő háza nem is kellene csöngetnie. Amikor már harmadjára csöngettek, kiabáltam, hogy nyitom már.
Kinyitottam az ajtót és ott helyben majdnem elájultam. Liam Payne.... Itt áll velem szembe. Ahogy elnéztem nem csak nekem akadt meg a szemem rajta, hanem az övé is rajtam.....

- Szia! Én...... Vanessa .. vagyok!
- Szia! Én pedig Liam.
- Gyere be! -csak kinyögtem végre. Kicsit furcsa lehetett, hogy kb egy 2 percig bámultam, de nem minden nap mondhatom el, hogy Liam Payne velem szembe áll olyan fél méter távolságra.

- Harry mondta nekem ezt a címet. Itt lakik Sarah?
- Igen!
- Te a testvére vagy?
- Nem a barátnője.
- Itt laksz te is?
- Nem, csak pár napot maradok.
- Aha, értem. Mit csináljunk addig ameddig nem érnek haza?
- Nem tudom...

Abban állapodtunk meg, hogy beszélgetünk egy kicsit. Megismerjük egy mást.

A nagy beszélgetésben teljesen elvesztettem az időérzékemet.
- És van barátod?
- Nincs. -na már itt tartunk akkor én is megkérdezem- Neked barátnőd.
- Nincs. -meg kell mondjam ebben a válaszban reménykedtem.
Belenéztem a szemébe és elvesztem benne..... Egyre közelebb kerültünk egymáshoz amit Harry zavart meg. Gyorsan szétugrottunk......

/Sarah/

Nagyon sok mindent átbeszéltünk. Elmondtam ni az égész életemet szinte, és ő is elmondta nekem. Nem is hallottam erről a One Directionról, de most már mondhatjuk azt is, hogy égész jó zenét játszanak. Nagyon elment az idő. Közbe- közbe pár fotós is odajött. Ennek nagyon nem örültem, de Harry megnyugtatott. Szegények nap mint, nap ezt kell átélniük.
- Szerintem menjünk. -javasoltam Harrynek, aki rá is bólintott.

                                                                                 ***
- Sziasztok! Megjöttünk! -köszönt Harry.
-Sziasztok köszönk vissza Vanessa majd Liam is.
- Sziasztok! Mi jót csináltok néztem rá Vanessára, és utána Liamre.
- Látod él még. -megszólalt Harry amire én csak felnevettem.
- Ilyen hamar megjöttetek? -kérdezte Liam.
- Hamar? Ránéztél te ma az órára ? -kérdezte Harry Liamtől.
- Öö.. Nem..
- Maradhatnátok még egy kicsit. -javasolta Vanessa.
- Nekem nincs ellene kifogásom. - mondta Harry pimasz vigyorral az arcán.
- Nekem sincs. -mondtam.
- Akkor maradjunk.
 
Miután eldöntöttük, hogy egy kicsit itt maradnak még a fiúk Liam és Vanessa felmentek. Mi és mi is az én szobámba.

- Szép szobád van.
- Köszönöm. Mit akarsz csinálni?
- Hát.... - ez úgy se tetszene. -mondta mire én csak a szememet forgattam meg.- Most jött ki egy ujj vígjáték. Megnézhetnénk azt.
- Jó de most nincs még kipakolva szinte semmi a dobozokból így kénytelek leszünk a laptopon nézni.
- Nekem az csak jó.... -mondta Harry körbenézve a szobán.

Rákerestünk a fimre, és lefeküdtünk egymás mellé az ágyamon. Nagyon közel egymáshoz... 
A film egyik felét végigröhögtük a másikat pedig beszélgetéssel töltöttük.
 
- Milyen jó, hogy hozzám szóltál azon a repülőn.....
- Akkor most nem lennél itt. -fejeztem be Harry helyett a mondatát.
- Pontosan. 

A fejemet felé hajtotta és megcsókolt.-egy öröké valóságnak tűnt, de sajnos nem tartott addig...

- Sarah bocsi.. csak nem tudom...
- Semmi baj..

Most én csókoltam meg.... Amit persze Liam szakított meg..

- Harry mennünk kell.. 5 kor fotózás, és fél 5 van...
- Basszus tényleg.... Sajnálom mennem kell majd holnap találkozunk..
- Oké..
  
Az a hatalmas vigyor még mindig az arcán volt, de nem csak Harrynek hanem Liamnek is.
Kikísértük őket az ajtóig, és Harry búcsúzásképp egy puszit nyomott az arcomra, Liam is Vanessának. 

5 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon tetszik a történeted, imádtam az eddigi fejezeteket. :)))
    Benne lennél egy cserében? Nem rég kezdtem el az első 1D-s sztorim. nagyon sokat számítana egy komid, és egy követésed. Remélem megfogod nézni az oldalam.
    http://liraastoryk.blogspot.com/
    Liraa

    VálaszTörlés
  2. Sziia Liraa !
    Köszönöm.. Persze, hogy benne vagyok. Kint is vagy. El olvastam a bevezetőt és nagyon tetszett. Persze követem is a blogodat.

    VálaszTörlés
  3. Szia :)
    Nagyon jó lett ez a feji :D Különösen tetszett Harrynek ez a mondata: Látod él még :D Liam és Vanessa között csak úgy izzik a levegő :P Remélem azért kiderül majd,hogy mi történt köztük a szobában :P Siess a kövivel !!
    Puszi: Wiwike :) <3

    VálaszTörlés
  4. Sziia!!
    Köszönöm.. Imádlak!.. Kire is hasonlít Vanessa.. :D
    Majd persze, hogy kiderül.. :)♥♥♥
    puszii:Wiwii

    VálaszTörlés
  5. Szia.Ildikó vagyok.A blogodat egész álló nap tudnám olvasni.FANTASZTIKUS.KÖSZÖNÖM HOGY LÉTREHOZTAD Üdv ildi

    VálaszTörlés