2012. február 12., vasárnap

7.fejezet

Nagyon meglepődtem..
- Hát ti meg? -vontam kérdőre a fiukat.
- Csak gondoltuk benézünk, hogy ne legyen unalmas az estétek. -kacsintott rám Harry . Ja és mellesleg One Direction? Azt mondtad: Elmegy.
- Most ezt raktuk be, és azt mondtam, hogy egész jó. Az már nálam félsiker..
Ránéztem a lányokra, de ők még nagyban táncoltak.
- Vanessa, Debby!
- Debby a barátnőd érdeklődött Zayn.
- Igen, ma ismertük meg egymást.
- Értem..
Még a vak is észrevette, hogy Zaynt érdekli Debby.
- Vanessa, Debby!! -kiabáltam be a nappaliba.
Dabby gyorsan lehalkította a zenét és odaszaladt Zayn elé.
- Szia! Debby vagyok!
- Szia ! Én Zayn vagyok.
Majd 2 percig csak egymást bámulták, mi meg őket..
- Na igen Ő itt Vanessa! Vanessa ő itt Zayn.. -törte meg a csendet Harry.
Én pedig Harry -mutatkozott be Debby-nek.
- Na, és mi a program? -kérdezte Liam.
- Karaoke.. -válaszoltam a kérdésére.
- Akkor hajrá! One Direction? Az nekünk nagyon megy! -jelentette ki Harry.
- Harry! Ennél nagyobb önbizalmad nem is lehetne. -mondta Zayn.
- Most mér? Én csak az igazat mondtam.
- Oké Harry! Legyen úgy! -mondta Liam miközben Harry fejét ütögette.
- Akkor mehetünk énekelni? -kérdeztem.
- Persze! -mondták a lányok.
- De nincs annyi mikrofon, ezért párba kell lenünk.
- Én veled leszek. -jelentette ki Harry nekem.
- Oké!
- Én pedig veled Vanessa. -mondta Liam.
- Akkor én meg veled Debby. - mondta Zayn.
Elkezdtük az éneklést. A One Thing című számot kezdtük el énekelni. Nagyon a mikrofonokat nem is használtuk már a végére. Elénekeltünk már vagy 7 számot biztos. A torkom már fájt. Le ültünk az asztalhoz.
- Én éhes vagyok. -mondta Liam
- Ja én is. -vágtam rá egyetértően.
- Akkor rendeljünk pizzát! -javasolta Harry.
- Rendben!
                                                                      ***
Mindenki jól lakott, eldöntöttük, hogy kimegyünk a jakuzziba.
- Mindjárt jövünk, csak felvesszük a fürdőruhát. - mondtam a fiuknak.
- Ajj.. Azt hittem mehetünk mi is.
- Hát most tévedtél! -mondtam neki majd nyomtam egy puszit az arcára.
- Lányok nekem nincs itt fürdőruhám! -mondta Debby.
- Majd adok. Látod, én mondtam, hogy hozzál fürdőruhát.
- De nekem sincs.
- Mondtam, majd adok mind a kettőtöknek. Még jó, hogy van vagy 15db.
Ami után kiválasztottuk a ruhákat, lementünk. A fiúk csak úgy bámultak minket. Persze már ők is levették a pólóikat. Valahogy éreztem, hogy terveznek valamit. Leértünk a lépcsőn és Harry engem, Liam Vanessát, Zayn pedig Debbyt felkapott és kivitt. De nem a jakuzziba dobott, hanem a medencébe. Szerencsére, én el tudtam kapni Harry kezét és ő is jött velem be a vízbe..
- Hát Harry ez nem úgy jött össze ahogy tervezted. -kiabálta Liam.
- Igen? -kérdezte Vanessa. Azzal a mozdulattal Vanessa belehúzta Liam-et a vízbe.
- Na ezt még vissza kapod! -mondta Liam.
- Igen? És mégis mit akarsz csinálni?
Abban a pillanatban Liam felvette Vanessát a nyakába, és eldobta.
- Liam!! -kiáltott rá Vanessa, de semmi értelme nem volt.
- Zayn, te nem akarsz bejönni? -kérdeztem tőle.
- Nem.
Harry és Liam összenéztek, majd bólintottak egyetértően. Ki szálltak a vízből, és egy kis kergetés után Zayn is beledobták. Így már mindenki bent volt. Sokat hülyéskedtünk, és 10 éves gyerekek módjára viselkedtünk. Kiszálltunk a medencéből, és gyorsan a házba siettünk, mert nagyon hideg volt.
- Akkor most jászunk kérdezz- feleleket?
- Vagy Felelsz vagy merszet. - vágtam bele Vanessa mondatába.
- Persze, imádom ezt a játékot! -mondta Harry.
- Harry, nem úgy játszunk, hogy le kell venni valaminket, ha nem válaszolunk vagy nem csináljuk meg a feladatot. -mondta Vanessa.
- Vanessa, ezzel most elvetted a kedvem a játéktól, de még így is játszhatunk. -jelentette ki Harry.
- Jól van akkor kezdjük! -javasoltam majd mindenki rábólintott.
Körbeültünk, és Liam megpörgette az üveget. Zayn-re mutatott.
- Felelsz vagy mersz ?
- Felelek!
- Akkor: Melyik az a lány közölük. -mutatott körbe rajtunk.- akivel jelenpillanatban járnál ?
- Debby! -hallottunk gyors és egyszerű választ.
- Óó. Köszönöm!-mondta Debby.
- Zayn pörgetett, és rám jutott a sor.
- Felelsz vagy mersz ?
Nehéz volt kimondani, de mertem.
- Merek!
- Ah.. Bátor lány vagy. Csókold meg Harry-t.
- Zayn! Imádlak! -mondta Harry, Zayn-nek.
- Tudom.
- Jól van!
Odamentem Harry mellé és meg csókoltam.
- Oké. Elég lesz! -mondta Zayn, de mi nem hagytuk abba...
Ránéztem Harry-re és egy mosolyt. Vissza akartam menni a helyemre, de megfogta a derekam és beleültetett az ölébe.
- Harry ez így nem lesz jó. -mondta Liam. -nem tudjuk majd eldönteni kire mutat az üveg.
- De jó lesz ez így. -mondott ellent Harry, Liam-nek.
 - Nekem jó. -mondtam.
Ami után már Liamék is túl voltam a csókon. Elérkezett a lefekvés ideje. Már vagy hajnal 4 lehetett, és nagyon fáradtak lettünk.
- Én Sarah-van alszom! -jelentette ki Harry.
- Azt gondoltuk! -mondta Zayn.
- Oké! Én meg Vanessával! -mondta Liam.
- Én természetesen Debby-vel.
Mindenki külön szobába ment a kiválasztott emberrel. Én is bementem Harry-vel a szobába.
- Én bemegyek átöltözni, te addig itt maradsz! Jó?
- Oké!
Bementem a fürdőszobámba majd átvettem a nagyon rövid gatyámat, és egy toppot.
Amikor kimentem Harry már bent feküdt az ágyamban. Én is befeküdtem mellé.
Az ágyban még beszélgettünk egy kicsit de hamar elaludtunk.....



1 megjegyzés: