2012. február 6., hétfő

3. fejezet


Sziasztok! Itt van a 3. fejezet.
Kérlek titeket, ha már itt vagytok akkor, dobjatok egy komit. Köszii!! ♥
Wiwii :D





Amikor már végeztünk a bevásárlással,( megjegyzem én nem túl sok mindent vettem) elmentünk egy közeli mekibe. Én a szokásosat kértem mint mindig: egy mcchicken egy cola és egy mcfeeze. Mindig ezt az összeállítást választom.
- Erről még nem is beszéltünk. Hogyan telt az utazás.
Nem szerettem volna olyan nagyon, hogy feltegye ezt a a kérdést, mert igazából még magam se tudtam hova tenni   ezt az egész Harry ügyet. Így hát inkább úgy döntöttem, hogy most nem beszélek róla.
- Semmi különös. Unalmas volt az egész.
Nem akartam neki hazudni, de úgy sem találkozok vele többet szóval lezártak tekintem. Mondjuk nekem Harry az ideállom kékes zöld szem, barna haj.
- Szerintem mehetünk is, én végeztem.
- Én is. Akkor menjünk.
Haza fele busszal jöttünk. Nagyon szép látvány volt. Nem tudom mért, de egész úton Harry járt a fejembe. Az a bizonyos " puszi ". Ja és a ♥ nevezetű telefonszám. Fel fog még hívni?
Ha nem akkor értelmetlen lett volna elkérnie a számomat.

( Harry)
- Mi van veled haver? Ma egész nap csak álmodozol.  - kérdezte Liam.
Elmondtam nekik, hogy megismertem egy lányt aki nagyon szép, kedves, aranyos volt.
Azt is megmondtam, hogy oda adta a számát.
- Akkor meg mire vársz hívd fel. Ma lesz a koncert elhívhatnád. - győzködött Louis.
- Ma még nem hívom fel, majd holnap.
Igaza van Liam-nek egy percre sem tudom kiverni a fejemből Sarah-t . Annyira gyönyörű volt. Barna hosszú haj, barna szem.
- Indulnunk kéne, még be is kell hangolnunk. - javasoltam a többieknek.
- Szerintem is. -értettek egyet velem.
- De aztán el ne olvadj itt nekem. -mondta Zayn.
Én erre csak egy mosollyal feleltem.

(Sarah)

Amikor haza értünk Vanessával megnéztünk egy filmet, és közbe jókat nevettünk a bakikon és a furcsa kinézetű emberkéken akik úgy be voltak öltözve az Északi sarkon játszódna a film.
Mindig Harry jutott róluk eszembe és, hogy meg mindig nem hívott fel. Úgy döntöttem elmondom a dolgot Vanessának. Szinte mindent elmondtam neki csak azt nem, hogy elvileg híres. Nem tartottam lényegesnek. Vanessa csak hallgatott és hallgatott. Azt mondta : Biztos benne, hogy fel fog hívni. Én szerettem volna hinni neki de valahogy nem tudtam.
- Még mindig nem mondod el, hogy mit terveztél ma estére?
- Jujj , tényleg!
Gyorsan kikapcsolta a filmet, és a szekrényemhez vonszolt. Előhúzott belőle egy Fekete cicanadrágot odaadta nekem, majd egy fekete csőtopot. Oda ment azokhoz a ruhákhoz amiket most vetem. Elövette az ezüst kabátot. Sara ruhája
- Most menj készültek v! - nem szeretek vele vitatkozni. Ezért úgy tettem ahogy mondta. Bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam. Amikor kiszálltam a jó forró zuhany alól, megtörölköztem, és gyorsan felöltöztem. Ezt mindig szuper gyorsaságban csinálom, mert fázós vagyok. Fogat mostam, ki vasaltam a hajam és felpúpoztam. Vanessa folyton azt hajtogatja, hogy púpozzam fel mert jól áll nekem. Legyen egy jó napja. Amikorra én teljesen kész voltam. Vanessának választottam ruhát.  Vanessa ruha Ő is elkezdett készülődni. Én addig kinéztem magamnak egy sarut.
                                                                         ***
Már megérkeztünk arra a bizonyos helye már sejtettem, hogy az egy koncert. Igaz, hogy Vanessa Egy percre se akarta elengedni a szememet, de a sikítozó emberekről nem volt nehéz kitalálni. Nem értettem pontosan, hogy mit kiabálnak, de nem is nagyon foglalkoztatott.
- Tessék, itt vagyunk. Tudom, hogy te nem igazán szereted a koncerteket és a popsztárokat se, de ez tetszeni fog.
Eltalálta, nem igazán szeretem a tömeget. Alig lehetett elférni mellettük. De Vanessa mégis az első sorba vonszolt. Egy olyan negyed óra után elkezdődött a koncert. És akkor jöttem rá, hogy mit is kiabálnak, akkor már nagyon is értettem. De nem akartam hinni a fülemnek.
One direction!!!
Hamarabb találkozom Harryvel mit gondoltam, de csak távolról tudom csodálni. Bizonyára ő nem fog megismerni, és amúgy is. Ő popsztár. Én egy átlagos ember.
Végre kijöttek a színpadra.
Egyből kiszúrtam a zöldeskék szemű fiút. Egyből ránéztem Vanessára és ő kiabálta, hogy What makes you beautiful.
Gondolom ez a szám címe. Egészen a szám végéig Harryt néztem . Ahogy gondoltam nem látott engem. Amikor vége lett a dalnak,Harry kezdett beszélni. Köszöntött mindenkit és megkérdezte, hogy mi legyen a következő szám. Mindenki azt kiabálta: Gotta Be You!!!!!!
- Hát jó akkor lassítunk! -mondta Harry és elkezdték a számot énekelni. Elsőre egy szökésbarna hajú fiú énekelt. Aztán Harry folytatta. Magam se gondoltam volna, de észrevett. Meg is akadt rajtam a tekintete.
______________________________________

3 megjegyzés:

  1. Szia! Hát mit ne mondjak nagyon bejön ez a történet! Folytatást most!
    Puszi: AlexaLWozde

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Sziia! Örülök, hogy tetszik. Igyekszem minél izgalmasabbá tenni! A frisst meg általában minden nap hozom.:D
    puszii:Wiwii

    VálaszTörlés