2012. február 7., kedd

4. fejezet

Sziasztok!
Ahogy írtam komiba is mindennap próbálok frisst hozni. Hát itt is van. Ha már elolvastad a fejezetet, nyomj egy tetsziket vagy egy nem tetsziket Léccíí.. Nagyon fontos lenne. :D
Köszii!!!
Puszii:Wiwii



( Harry)
Vége lett a concertnek. Csak reménykedni tudtam, hogy nem meg el innen. 
- Mi van veled Harry?? Hova sietsz?? Csak nem megcsalsz ? -mondta Louis szomorú fejet vágva.
- Semmi.. csak sietnem kell... és az utolsó kérdést, majd két hét után tedd fel.
- Ooo--- tehát megcsalsz!!
A fiuk már a hasukat fogták a röhögéstől.
Csak érjek oda. Elkezdtem futni kifelé, de rájöttem, hogy ez pocsék ötlet volt. Rajongók, és fotósok százai rohantak oda hozzám. Én pedig gyorsan megpróbáltam vissza menni az öltözőbe. Gyorsan nyúltam a telefonomért.

(Sarah)
- Mehetünk? - kérdezte tőlem Vanessa. 
- Nem maradunk még egy kicsit? Nagyon szomjas vagyok, elmegyek hozok valamit inni.
A barátnőm a mentségeimet fülig érő mosollyal hallgatta végig.
- Melyik tetszik? - ennyire látható lenne....
- Semelyik. Miből gondolod?
- Túl régóta ismerlek már.
- Jó mind1 én elmegyek inni.
Az utam egy büféhez vezetett. Az úton folyton figyeltem, hogy Harry esetleg nem- e jelenik meg. Nem volt szerencsém, szinte már feladtam a dolgot amikor megláttam, hogy szinte az összes ember egy helyre tolakodik. Kifizettem a 2 vizet majd gyorsan követtem a tömeget. Hallottam Harry hangját kiabálni, de egy idő után már csak annyit, hogy "elment". Én akkor se adtam fel. Ügyesen belopóztam az öltöző folyosójába. Vagy hát gondolom az az lehetett, mert One Direction volt az ajtóra írva.
Amikor ott álltam az ajtó elé rájöttem, hogy mit csinálok én. Tiszta hülye vagyok.
Nyílni kezdett az ajtó én gyorsan elbújtam. Harry meg egy másik fiú a színpadról. Annyit hallottam, hogy Harry rólam beszél.
- Már biztos elment.
- Nem baj, itt vagyok neked én.
- Louis úgy szeretlek. -már mindketten szakattak a röhögéstől. Ezért gondoltam kihasználom az alkalmat, és lelépek. Csakhogy olyan ügyetlen voltam. Meglöktek egy seprűt és  az pedig a folyosóra feküdt. Úr Isten.. Hogy lehetek ekkora idióta.
- Ki van ott ? kérdezte gondolom Louis.
- Egy szellem. Ki lenne ott? Menjünk. 
Én gyorsan kiszaladtam, de Harry hátrafordult .
- Sarah ??? 
Nem lehet igaz.. nem mertem megfordulni.. uu de gáz..
- Harry.. Sz..i...a..a !- alig bírtam neki köszönni.
- Nah szóval ezzel a lánnyal csalsz meg? - mondta Louis.
- Kussolj máár.. ütött bele egyet a hasába Harry.
Én erre csak egy mosolyt küldtem felé. " Mecsalni?? "
- Mi a véleményed a One Directionról?
- Egész jó.
- Egész jó? Csak ennyi ?? -mondta Harry
Ettől a nevetőgörcs kerülgetett.
-Nem akarsz beszélgetni??
- Beszélgethetünk.
- Tehát mégis megcsalsz. 
Harry erre csak annyit mondott:
- Megtörténhet akármi. -és mám kacsintott. Annyira zavarba voltam az zöldeskék szemei miatt, hogy csak bambultam ki a fejemből.
- Amúgy Sarah ő Louis, Louis ő Sarah.
- Elvetted tőlem Harryt.
- Nem vettem el. -viccelődtem vele tovább.
- Még. Vágott bele a mondatomba Harry. Bejössz az öltözőbe ?
- Persze, de nemsokára mennem kell mert kint vár a barátnőm.
- Akkor hívd be őt is, de először mond meg hol laksz. Biztonság kedvéért. Addig gyere be.
- Fiuk ő itt Sara.
- Sziasztok.
Sorba köszöntöttek és bemutatkoztak ameddig Harry előkeresett egy lapot.
- Szia! Liam vagyok.
- Hi! Zayn. Te vagy Harry új áldozata?
- Nem vagyok süket. -kiabálta Harry.
Én csak nevettem rajtuk.
- Szia Niall vagyok.
- Meg is van. akkor gyorsan szólj a barátnődnek és gyere vissza.
- Rendben, akkor majd itt találkozunk.
Gyorsan kimentem megkerestem Vanessát. Majd vele együtt indultunk el a fiuk öltözője felé. El se tudta hinni, hogy találkozhat " jövendőbeli férjével" Liamel. Csak a bejáratnál akadtunk meg, mert most már kétszer annyi őr volt ott mind az előbb, és nem engedtek be.

                                                                        ***

Reggel arra ébredtem, hogy Vanessa ott őrjöng a fülembe, hogy kelljek már fel.
- Mi van már??
- El se fogod hinni. 
- Csak gyere le most rögtön.
- Jól van, jól van. Megyek már. 
Amikor le értem azt hittem ott esek össze Harry állt az ajtó előtt . Ráadásul én meg egy NAGYON KICSI rövid nadrágban és egy toppban álltam meg előtte. 
Láttam, ahogy mosolygott rám, én meg gondolom fülig piros lehettem.
- Mért nem jöttetek ? Pedig vártunk titeket. Még egy kis rendet is raktunk, hogy betudjatok jönni, vagy le tudjatok ülni. 
- Nem engedett be a biztonsági őr.
- Akkor te, hogy jutottál be?
- Hát akkor éppen nem figyelt oda. -vakartam meg a tarkómat. 
- Vagy csak a csodálatos Harry Stylest akartad látni. 
- Eltaláltad. 
- Nem akarsz felöltözni?
- Minek?
- Mert elviszlek egy kisebb városnézésre. 
- Jó akkor itt várj meg, mindjárt jövök.
- Oké!
Felviharzottam az emeletre. Felkaptam magamra egy fekete cicanadrágot és egy fehér hosszított pólót. Bementek a fürdőbe, fogat mostam, megfésülködtem, és egy kis minket tettem az arcomra.  Már nagyon vártam vajon mi fog kisülni ebből?! De egy dolgot megtanultam: 
Sose nézzek a szemébe...

1 megjegyzés: