2012. február 4., szombat

1.fejezet

Sziasztok!!
 Meghoztam az első fejezetet! Remélem tetszik! Kérek mindenkit hogy komizzon mert még ujj a blog és kellenének a kritikák!
Jó olvasást mindenkinek!
Puszii:Wiwii

                                                                Sarah

Éppen  a szobámban ültem és néztem a tévét mikor anya bekopogott az ajtón.
- Gyere be!
- Szia Kicsim ! Annyit szeretnék tőled megkérdezni,hogy elleneznéd ha Angliába költöznénk?
Én nem tudtam semmit mondani elvégre itt vannak a barátaim és mindenki más.
- Mikor indulnánk?
- Még három napunk van. Vagy elfogadom az állást, vagy nem.
- Legyen.
Ami után anya távozott a szobámból egyből a telefonomhoz nyúltam.
Kikerestem a névjegyzékből Vanessa számát, és már hívtam is.
- Szia. - szólt bele Vanessa a telefonba.
- Szia! Van egy nagyon jó hírem.
- Mond gyorsan!
- Angliába költözünk.
Csak egy sikítást hallottam a vonal másik végéből.
- Úr Isten! Ez komoly!?
- Szerintem viccelnék én ilyesmivel?
- Igen..
- Igazad van, de ez most igaz!
- Mikor indultok?
- Nem tudom..
- De nincs szívem itt hagyni a barátaimat.
- Gondolom. De majd itt lesznek barátaid és itt leszek én. 
- Az a gáz, hogy fogalmam sincs, hogy Anglia melyik részére költözünk.
- Remélem közel leszünk egymáshoz. Ha meg nem akkor is gyakran látogatjuk majd egymást.
- Én is remélem. De most én megyek le vacsizni. Szia! Vigyázz magadra! Puszii!
- Te is vigyázz és majd még beszélünk. Puszíí. Sziia!
Letettem a telefont és egyből lementem a konyhába.
Anyu már várt az asztalnál. Mert ugye apukám 15 éves koromban meghalt egy autó balesetben. A vacsora közben az Angliai útról beszélgettünk, és kiderült hogyha minden jól megy, már holnap indulhatunk.
Ami után megettük a vacsorát a szobámba mentem, mert nagyon álmos lettem. Mielőtt lefeküdtem elmentem lezuhanyozni, gyors fogmosás és befeküdtem az ágyba. A jó meleg víztől hirtelen nem lettem álmos.Ránéztem a Twitterre. Kicsit beszélgettem az itteni barátnőmmel. Elmondtam neki, hogy elkötözünk. Mondhatom nem repesett az örömtől, de ez érthető. Én se voltam oda az ötletért.
El köszöntünk egymástól majd lecsuktam a laptopom.
                                                                             ***
Reggel arra keltem, hogy anyu beront  a szobámba.
- Kicsim kelj fel!
- Mi van már még csak 9 óra.
- Dél van. Este indulunk és te még be se pakoltál. A cuccaimat és a szobákból már kipakoltattam de ide még nem tudtak bejönni mert te alszol. Na kelj fel gyorsan!
- Jól van.
Kivánszorogtam a fürdőbe de már semmit sem találtam ott.
- Anyu most mivel fürödjek meg?
- Így jár az aki későn kel.
- Remek.
Gyorsan megnéztem pár dobozt és találtam egy tusfürdőt és egy sampont. Szerencsémre.
Még mielőtt bepakoltam volna a bőröndökbe kivettem a szekrényemből egy farmer csőnacit és egy fekete fehér ujjatlan felsőt.
Megfürödtem és felöltöztem.Gyorsan kikotorásztam a hajvasalómat a fogkefémet meg egy fésűt.
Megcsináltam a hajam és fogat mostam majd kimentem reggelizni.Ott várt engem anyu és még két ember. Gondolom a pakolást intézték.
- Jó reggelt! - köszöntem.
- Jó reggelt kicsim!
A másik két ismeretlen ember is köszönt.
- A szobádból már kipakolták a fiuk a cuccokat.
- Rendben! Köszönöm!
- Nincs mit. Hiszen ezért fizetnek minket!
Végeztünk a reggelivel. Én felmentem a szobámba és a szekrényből kipakoltam. Vagy 3 bőrönd kellet a ruháimnak. Nem szívesen költözöm el innen hiszen itt mindenünk megvan. Elvoltunk mi anélkül az állás nélkül is. Ami közbe  pakolásztam ránéztem az Iphone ra és jött egy üzenetem Vanessától.
 " Már tudom is, hogy mi lesz az elő dolgunk amikor megérkeztek." Nem nagyon foglalkoztam a dologgal mert ahogy ismerem Vanessát nem mondaná el. Néha nagyon titokzatos tud lenni. Kb egy éve azt is úgy kellet kirángatnom belőle, hogy ki tetszik neki.
- Sarah készen vagy már??
- Igen!
- Akkor indulhatunk a reptérre?
- Azt hiszem igen.
- Nem túl biztató. Minden rendben van?
- Igen. Indulhatunk.
- Beindítom az autót!
Egy percre visszamentem a szobámba. Hiányozni fog ez a lakás. De ideje tovább lépni.
- Indulunk!- hallottam anyu hangját lentről.
Becsuktam a szobaajtót és elindultam lefele. Gyorsan felvettem a vans cipőmet. Be pakoltuk a bőröndjeinket a fekete BMW- be és beszálltunk.
......................

1 megjegyzés: