2012. február 11., szombat

6.fejezet




Elmentek a fiúk egyből behúztam Vanessát a szobámba.
- Na mesélj el mindent...  -mondtam neki mire ő csak egyre pirosabb, és pirosabb lett.

Vanessa

- Hát.. hol is kezdjem... vagy háromszor megcsókolt.. azután kimentünk a medencébe fürdeni, és beledobott a vízbe.. Annyira édes volt.. Együtt fürödtünk, ja és a te fürdőruhádat használtam.

Aztán szünetet tartottam, és visszagondoltam arra a bizonyos pillanatra amikor kimondta, hogy még egy napja se ismer és belém esett... Ez nem lehet igaz nagyon nagy mákom van. Lam Payne belém esett?? Hogy lehet valakibe 1 nap alatt belesni.... Nem értem, de lehet ,hogy nem gondolta komolyan sőt biztos.
Amikor ezt elmondtam Sarahnak, csak nézett rám nagy szenekkel jelezvén, hogy mi van??

- Én is nézhettem ki amikor Liam kimondta.
- Ez hihetetlen nem? Minden ott kezdődött, hogy felültem arra a nyamvadt gépre, és találkoztam vele...
- Ja tényleg ha már itt tartunk veletek mi van?

Sarah

- Engem is megcsókolt, de másodjára már én őt. Szerinted nem gáz? Lehet, hogy nem is akarta.
- Mért lenne gáz. Biztos vagyok benne, hogy akarta. Ahogy reggel áradozott rólad..
Én csak elmosolyodtam majd kérdőn néztem barátnőmre.
- Mind1, nem lényeges.
Nekem nagyon is lényeges volt, de ha nem mondja el akkor ne mondja..
- Ma nem tartunk egy kis pizsi bulit??
- Tarthatunk, de nincs itthon semmi el kéne menni bevásárolni.
- Menjünk.

Liam

- Lam!! Halóó!! El ne olvadj itt nekem!
- Mivan?
- Semmi. Csak úgy nézel ki mintha most láttál volna meg egy tündért... Mitől vagy ilyen jó kedvedbe?
- Tündért??
- Jól van! Rögtönzés volt. Na de tényleg!
- Megcsókoltam!
- Az király!!
- De ez nem minden. El mondtam neki, hogy belé estem.
Harry erre úgy elkezdet röhögni, hogy azt hittem ott helyben megfullad.
- Mi bajod van?
- Belestél?? Hát ez nagyon nagy volt Liam..
- De most komolyan.. Tiszta hülye vagyok!
- Hát igen!
- Most azt kellet volna mondanod, hogy : Dehogy vagy Liam. Nagyon jól tetted, hogy elmondtad neki. Végül is ha ezt mondtad volna Rád se ismernék.
Jobban belegondoltam, és már én is röhögtem.
Amikor nagy nehezen abba hagytuk a nevetést megkérdeztem. Mi van vele és Saraval.
- Hát.. megnéztünk egy filmet, aminek a fele beszélgetésben végződött. Aztán megcsókoltam. Utána pedig ő is engem.
- Ennek egy ember nagyon nem fog örülni.
Amikor ezt kimondtam egyszerre vágtuk rá mind a ketten.
- LOUI!!!

Sarah

Amikor végeztünk a bevásárlással odamentünk fizetni. Egy nagyon aranyos kb velünk egy idős lány állt a pénztár mögött. Mivel nem volt senki a bloltban rajtunk kívül így elkezdtünk beszélgetni vele. Vagyis inkább ő beszél hozzám.
- Úr Isten!! Te vagy Harry Styles barátnője?
Annyira meglepődtem a hallottakon, hogy meg se bírtam mukkanni. Vanessa ütött hátba.
- Mi? Nem. Ezt honnan vetted?
Azután a kezembe nyomott egy újságot, amin éppen ott nevetek Harryn, hogy tiszta habos lett az arca.
- LoL! - mondtam miután odaadta a lány az újságot.
- Szóval?? Jártok ?
- Nem, dehogy is... De ez akkor is nagyon vicces volt..
- Egyébként a nevem Debby.
- Az enyém Sarah. Ő itt pedig a barátnőm Vanessa.
Amikor már kicsit össze ismerkedtünk Sarah meghívta a pizsibuliba. Megbeszéltük, hogy nálunk találkozunk.
                                                                     ***

Elkezdődött a " pizsibuli ". Minden mert a tervek szerint. Hangos zene, és persze One Direction. Magam se hittem el, hogy ilyet mondok, de én raktam be. Amikor kiderült, hogy Debby-nek Zayn tetszik egyből azon voltam, hogy össze hozzam őket..
Aztán csengettek.
- Rendeltetek még pizzát? -kérdeztem a lányoktől.
- Nem!
- Én sem!
Gondoltam, hogy a szomszédok jönnek át panaszkodni a hangos zene miatt.
- Jól van lejjebb halkítom! -amikor ezt kimondtam, Harry oda jött hozzám és megcsókolt. Rájöttem, hogy nem a szomszéd áll az ajtó mögött, hanem 3 srác. Az egyik Harry volt a másik Liam és a harmadik Zayn....

4 megjegyzés:

  1. szia nagyon jó lett a feji siess a folytatással.

    VálaszTörlés
  2. szia nagyon jó lett a feji imádtam siess a folytatással léccy léccy

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon imádtam a fejezetet siess léccy a folytatással mert nem bírom ki....

    VálaszTörlés
  4. köszönöm!! Sietek Holnapra már fent lesz..:DD
    Még egyszer köszönöm a komikat!!
    Puszii: Wiwii

    VálaszTörlés