2012. február 25., szombat

12.fejezet

Sziasztok!
Most egy kicsit fordul a kocka, de remélem tetszeni fog. Nem bírtam már meg  kellett írnom, mert imádok írni..:D és imádom a One Directiont is. :P:D
Jó olvasást!!
Puszii:Wiwii

A hideg szellő csapta meg arcomat, mikor a buszmegálló felé tartottam a két barátnőmmel. Nagyon hűvös volt. Elkezdtem vizsgálni barátnőimet. Debbyn a büszkeséget, Vanessán az izgatottságot, és egyben a félelmet véltem felfedezni. Vanessáé jogos volt. Biztos őt is nagyon sokkolta ez az egész. Még én sem igazán dolgoztam fel a történteket. És ráadásul ott van Harry, aki már többször is megcsókolt. Nem is tudom mit akarok tőle igazán, hiszen egy popszár. Több ezer rajongóval. Még az utcára se mehet ki anélkül, hogy lányok ezrei szét ne szednék a szupersztár pofiját. Talán ő is olyan, mit a többi egoista popsztár. Lhet, hogy csak addig kellek neki ameddig nem talál magának egy elkényeztetett "cicababát". De én..szeretem... Igen szeretem. Az utóbbi időkbe sokat voltunk együtt, és megkedveltem. Úgy érzem, hogy ez számáról is kölcsönös, de nem vagyok benne biztos, és nem élem magam bele túlzottan.
- Igaz Sarah? -kérdezte Vanessa. Fogalmam sem volt arról, hogy míről beszélnek. Még csak elképzelésem se volt. Gyorsan rögtönöztem valamit. Így hát egy Igennel válaszoltam.
- Minden rendben? -kérdezte Debby aggódó hangnemben.
- Persze. Hogyne. És amúgy mi van Zaynnel, és Liammel? - tértem el egy kicsit az előző témától, bár fogalmam se volt, hogy mi lehetett az. Mert folyton Harryn gondolkoztam. Egyszerűen nem tudtam ki verni a fejemből egy percre sem.
- Már megbocsáss, de éppen arról kérdeztelek. Biztos, hogy minden oké? -kérdezett rá Vanessa. Biztos látta rajtam azt a bizonyos állapotot amibe most voltam. " Se kép, se hang ".
- Igen.. Csak nem aludtam ki magam. Ennyi az egész.-nyugtattam meg őket, remélve, hogy így már le szállnak rólam, de nem jött össze.
Sarah.kezdett bele a mondandójába Vanessa. -Nekünk el mondhatod. Ugyan még a vak is látja, hogy valami baj van.
Tudtam, hogy észre veszik rajtam. Nem igazán próbáltam tiltakozni, nem lett volna értelme. Így hát kinyögtem a nevét.
- Harry. Fogalmam sincs, hogy mit csináljak, én azt se, hogy ő mit akar.
Erre a mondatomra a lányok álváltottak gondolkodó üzemmódba. Szerintem még ők se tuták, hogy erre mit mondjanak.
- Ebben nem igazán tudunk segíteni. Neked kell tudnod, hogy mit érzel iránta, és Harry mit érez irántad.- ezen nagyon elgondolkoztam. Amikor először megcsókolt nagyon őszintének tűnt. Sőt az összes csókja. Még az is amikor játszottunk. És amikor vele aludtam, teljesen megnyílt előttem. El mondott mindent, és én is neki.
                                                                                * * *
Már a konyhában ültünk. Én reggelente mindig megiszok egy teát vagy egy forró csokit, mivel ez most kimaradt úgy döntöttem most pótolom. A forró csoki mellett döntöttem. Elkészítettem magamnak majd a kanapé elé ültem, és a TV-t kapcsolgattam. Vanessa el ment haza ruháért. Debbyt pedig hívta az anyukája, hogy vendégek jönnek hozzájuk, ezért kényszerből hazament. Miközben a tv-n néztem a megszokott csatornáim a telefonomat kezdtem el nyomkodni, de hamar abba is hagytam, mivel a meghallottam, hogy One Direction. Méghozzá én is benne szerepeltem a kis bemutatóba. Amikor ott éneklünk Vanessával. Felhangosítottam, mert nem volt nagyon hallható amit mondanak, de így már tisztán értettem:
" A One Direction felfedezett két nagyon tehetséges lány. Ma reggel osztotta meg Harry a facebookon, twitteren, és youtuben is."
Amikor ezt  meghallottam nagyon mérges lettem Harryre. Hogy képzelte, az engedélyünk nélkül csak úgy felrakhat mindenféle oldalra. Hát ezt nem, nem engedhetem neki. Abban a pillanatban toppant be Vanessa. Elmeséltem neki, hogy mit hallottam az imént a tv-ben. Őt is láthatóan sokkolta a hír. Szóhoz se jutott. Erről még el fogok beszélgetni Harryvel, de most nagyon fáradt voltam és mind a ketten el mentünk aludni. Alig, hogy el aludtam csörgött a mobilom. Persze drága Kate. Mindig a legrosszabbkor hív.
- Igen? -szóltam bele egy kicsit komás hanggal.
- Szia. Bocsi, ha felkeltettelek, de akkor igaz nem felejtetted el, hogy holnap reggel ki kell elém jönni a reptérre?!
- Nem. Már, hogy is felejthettem volna el. Hiszen már egy csomó ideje nem láttalak, és nagyon hiányzol már.
- Akkor jó. De tényleg nem baj??
- Nem. Már mondtam. Bármikor jöhetsz. Szívesen várunk. Itt van nálunk most Vanessa is.
- Nagyon szépen köszönöm. Imádlak. Ugye tudod? De most le kell tennem még be kell pakolnom pár ruhát. Nah puszii.
- Jól van. De ne hozz túl sok nyári ruhát mert elég hűvös idők vannak. Majd akkor holnap még beszélünk. Sziia. Puszi.
Visszafeküdtem az ágyba, de valahogy nem nyomott el az álom. Most csak arra a videóra tudtam koncentrálni. Felmentem twitterre. Nagyon meglepődtem vagy 500 követő. Gondoltam, hogy ez is a One direction miatt volt. Még mérgesebb lettem Harryre. A facebookom már meg se mertem nézni inkább lementem. Vanessa már ott ült a bárpultnál és iszogatta a teáját.
- Te mikor keltél fel ?
- Nem is aludtam.-mondta, mire nevetésbe törtünk ki.- Amúgy most hívott Liam 4-re itt lesznek mind annyian.
- Remek. Akkor mindenki szeme láttára veszhetek Harryvel össze. És amúgy menny az idő?
- Fél 4.
- Jó akkor én bemegyek a szobámba lefürdök. Okés?
- Jól van.
Felmentem a szobámba. A szekrényből kivettem egy kockás inget és egy farmergatyát, és egy szürke színű Kabát szerű kardigánt. Mivel az előző ruhámat sikeresen leborítottam forró csokival. Jellemző rám. Bementem a fürdőbe, majd levetettem forró csokis fontú ruháimat, és beléptem a zuhany alá. Nagyon jól esett, ahogy a forró víz folyik le a testemen. Kiszálltam, majd meg törölköztem. Felvettem a kiválasztott ruhadarabokat, majd fogat mostam. Lap egyenesre vasaltam a hajam. Rossz szokásom, hogy még akkor is vasalom a hajam, ha egyenes. Mikorra kész lettem rá néztem a telefonomra és 16:20-at mutatott. Bizonyára már itt vannak a fiúk. Össze szedtem magam, majd kimentem a szobámba. Nagyon meglepődtem Harry ült az ágyamon, de most a legkevésbé sem akartam keresni a társaságát. Úgy látszik, hogy ez elkerülhetetlen.
- Szia Sarah!.mondta mosolyogva Harry, de én nem tudtam viszonozni kedvességét. Motyogtam neki valami szia félét, és odamentem a karkötőmért.
- Valami baj van?
- Még, hogy baj van-e? Ezt most komolyan kérdezted??
- Igen. Kérlek mondd el. Nem értem, hogy mit akarsz ezzel mondani.
-  Csak annyi, hogy felraktál minket twitterre, facebookre, youtubera. Meg a Tv-ben is benne voltunk. De nincs semmi gáz.
- Én azt akartam, hogy hallhassák az emberek a hangotokat.
- És nem kellett volna talán megkérdezni előbb?
- Jó. Most már nem fogok segíteni semmit. Bocsi, hogy híressé akartalak kiteket tenni.
- Mért így nem vagyunk neked elég jók ?-már gyűltek a szememben a könnyek így inkább beszaladtam a fürdőbe, és becsaptam magam mögött az ajtót.
- Sarah. Nem erről van szó. Kérlek nyisd ki. -ütögette az ajtót Harry, de én csak annyit mondtam, hogy menjen el.
- Kérlek. Én...szeretlek ..-amikor ezt kimondta a szívverésem ötszörösére gyorsult. - Jó. Most magadra hagylak, de holnap mindenképp beszélnünk kell.
Hallottam, hogy Harry ki ment az ajtón bizonyára idegesen, mert becsapta maga mögött. Nekem csak az a szó csengett újra meg újra a fejemben: szeretlek.
Akkor talán mégis szeret??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése