2012. február 18., szombat

9.fejezet

Sziasztok ! Már rég nem írtam, de feleslegesnek tartottam..
Nagyon szépen köszönöm, hogy összehoztátok nekem a több mint, 1000 látogatót... Nagyon jól esett amikor megláttam... Még egyszer köszönöm.:D
Jó olvasást és komikat kérek!! :))
Puszii: Wiwii ♥♥

Sarah Parker

Amikor már Vanessa is ott volt, és látta a mi kis művünket, azt hittem le ordítsa a fejünket, de nem. Nevetett az egészen.
- Most jut eszembe. Akkor jöttök a partra?
- Én benne vagyok. -mondta Vanessa.
- Akkor én is. -értett egyet Liam.
- Szerintem, reggelizünk és akár mehetünk is.
- Oké! De hol van Harry? - mondta Liam.
- Nem tudom eltűnt, de megkeresem. -válaszoltam Liam-nek.
- Jó. Mi addig megterítünk. . mondta Vanessa.
Felmentem az emeletre. Benéztem mindegyik szobába, de sehol sem találtam. Már csak az én szobám maradt hátra. Font beléptem az ajtón amikor Harry jött ki.
- Te meg mit keresel a szobámba?
- Téged, de nem találtalak.Annyit tudok, hogy megkedveltél.
- Te elolvastad az üzeneteimet? -kérdeztem tőle mire ö megrázta a fejét.
- Ha mind1. Mennyünk le reggelizni és utána irány a part!
- Rendben.
Tudtam, hogy elolvasta az üzenetemet, de valahogy nem tudtam rá haragudni. Lehet, hogy a csodaszép szemei miatt, vagy a gyönyörű mosoly volt az átka.... Mindenki megreggelizett, és felmentünk öltözni. Én és Harry a szobám fele indultunk el , míg Vanessa és Liam a vendég szoba felé vették az irányt.
- Melyiket vegyem fel? A kéket, a lilát, a zöldet vagy a feketét?-kérdeztem Harry-t, hogy válaszon a fürdőruháim közt. Hosszas gondolkodás után rámutatott a lilára .
- Ezt.
- Oké. Ha a kéket mondtad volna akkor is a lilába mennék.
- Akkor meg minek kérdezted?
- Hát csak úgy. De most én bemegyek te meg itt megvársz. Oké?
- Jó. Mér mit gondoltál majd bemegyek amikor öltözöl?
Én erre csak a szememet forgattam meg majd bementem felöltözni. Felvettem a fürdőruhát, arra rá a rövidnadrágom és a, fekete fehér csíkos toppom. Kivasaltam a hajam, fogat mostam, és feltettem magamra egy kis sminket.
- Kész vagyok. -mentem ki Harry-hez, aki már szerintem nagyon unhatta magát.
- Mit csináltál ennyi ideig??
- Felöltöztem.- adtam meg az egyenes választ Harry-nek.
- Menj le addig én is át öltözöm.
Bólintottam, majd zsebre tettem a telefonomat, és egy kis pénzt. Lefelé a lépcsőn megbotlottam. Jellemző. De szerencsére pont jött Liam és rá estem.. Hát nem lehetett valami kellemes neki.
- Ezt még a csikizésért.- mondtam Liam-nek aki csak a hasát fogta.
- Jól van ezt most már tisztáztuk. És ti készen vagytok már?
- Én igen, de Harry még öltözik. És ti?
- Vanessa még a fürdőben van.
Akkor most kihasználom az alkalmat, hogy beszélgessek egy kicsit Vanessáról.
- Liam?
- Igen.
- Neked bejön Vanessa?
Liam erre a földet kezdte bámulni. És egy kis gondolkodás után megadta a kérdésemre a választ.
- Igen. De... tudod volt nekem régebben egy barátnőm, aki ugyan ilyen One Direction fan volt, mit Vanessa. És csak kihasználta a hírnevemet. Azt hittem, hogy szeret, de még sem. És most ugyan ettől félek, mert kezdek bele szeletni, és.....
- De Vanessa nem ilyen, hidd el én nagyon jól ismerem, és soha az életbe nem ártana olyan embereknek akik szeretik őt. És főleg nem neked.
- Nem is tudom, hogy gondolhattam Vanessáról ilyeneket, de az előző barátnőm nagyon megbántott, és azóta félek újra szerelmes lenni.
- Én teljesen megértelek, és ezzel nem azt akarom mondani, hogy menj oda Vanessához és kérd meg, hogy legyen a barátnőd..de Vanessa nem ilyen lány, és bennem megbízhatsz akár milyen problémád van akár Vanessával akár valami mással, rám számíthatsz, és Vanessában is teljesen meg lehet bízni.
- Köszi Sarah. Ezzel most nagyon sokat segítettél.
Amire véget ért a beszélgetésünk már mindenki készen állt az indulásra.
                                                                         ***
Le értünk a partra, nagyon meleg volt. Ez itt Angilában nem megszokott dolog. Kértünk négy napozóágyat meg egy pokrócot is hoztunk magunkkal. Liam leterítette a pokrócot, mi meg Harry-vel gyorsan elfoglaltuk.
- Bekened a hátam? -nyomtam oda Harry-nek a naptejet.
- Persze.- Harry adott egyértelmű választ és egy hatalmas vigyor kerekedett az arcán.
Olyan jól esett ez a pár perc amíg Harry kente a hátamat.
- Most pedig bejössz velem a vízbe.
- Most?? Nem most, nem.
- Hát jó de akkor majd később bejössz velem ugye?
- Igen.
Nagyon furcsa volt hogy nem kezdett ott el nekem nyafogni, hogy menjek. Láttam, hogy Vanessa se ment be a vízbe, így oda mentem mellé.
- Olyan édes nem? -mondta Vanessa aki szinte elolvadt Liamtől.
Néztük ahogyan fröcskölik egymást, meg valami egészen idióta táncot táncolnak. Nem komplettek az egyszer biztos. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy valami elállja a napot, de lusta voltam kinyitni a szemem. Igaz, hogy a napszemüveg is a fejemen volt de annál sötétebb lett. Amikor már nagyon zavart a sötétség kinyitottam a szemem,de abban a pillanatban Harry felkapott a kezébe és befutott velem a vízbe.
- Harry!!! Nee!! Engedj el!!
- Oké! -erre meg beledob a vízbe.
- Ezért még kapsz.
Beleugrottam a nyakába, ami nem volt túl jó ötlet mert mind a ketten beleestünk a vízbe. Mi nagyon jól szórakoztunk Harry-vel.

/Liam/
- Vanessa. Te nem jössz?
- Majd később. Milyen jól elvannak együtt. -mutatott Sarahra és Harryre Vanessa.
Most ezzel azt akarja mondani, hogy nincs el velem??
- Na gyere már be. Tök jól el leszünk.
- Én inkább most beszélnék egy kicsit veled.
- Oké miről akarsz beszélni?
- Rólunk. Úgy értem, hogy én már téged nagyon közel engedtelek magamhoz és nem szeretném ha csak játszanál velem.
- Én nem játszom. Hidd el, én....nem is tudom de kezdek beléd szeretni..
Nem tudtam mit csináljak, de jött az magától is. Megcsókoltam.

1 megjegyzés: